Pracownicy Emotivo mają wiele wspaniałych pomysłów. Każdy z nich ma swoją wizję, którą chciałby przedstawić w atrakcyjny sposób. Kto jednak przełoży/przeleje to wszystko na przysłowiowy „papier”? Tu wkraczamy my – Dział Graficzny.
Rok 2022 obfitował w wiele znakomitych współprac między działami Emotivo. Między innymi Dział Graficzny miał swój czynny udział w ich realizacji. Były to projekty działów: Rozwoju, Marketingu, Retail oraz B2B.
Współpraca
z Działem Rozwoju
Formula Drive – projekt, przy którym zostało opracowane od podstaw logo wraz z księgą znaku i obowiązujących kolorów. Wraz z rozwojem brandingu powstał cały koncept floty bolidów Formuły Renault 2.0, BMW Sauber F1.06 X2 oraz zaplecza technicznego – od busów, aż po przyczepy transportowe.
Poligon4x4 – naszym zadaniem przy tworzeniu brandingu graficznego dla największego profesjonalnego offroad parku było opracowanie od podstaw logo wraz z księgą znaku i obowiązujących kolorów, a także projektowanie wyglądu samochodów terenowych.
QuadFun – odświeżyliśmy dotychczasowe logo tak, aby nawiązywało do całej serii marek motoryzacyjnych w naszej firmie i stanowiło komplementarną całość. Dodatkowo została opracowana skrócona księga znaku.
Wewnętrzne projekty
Zwieńczeniem pracy Działu Graficznego wykonanej w 2022 roku były tzw. projekty wewnętrzne. To między innymi aktualizacja materiałów poligraficznych, księgi znaku dla Emotivo, Prezentmarzeń oraz Go-Racing, a także lookbook obowiązujących materiałów poligraficznych oraz kolejna odsłona naszego brand hero – Marzymiś Spa.
Spójny i jednolity system jest potężnym narzędziem marketingowym, który może pomóc w usystematyzowaniu prac projektowych zarówno naszej firmy. jak i firm zewnętrznych. Poprzez stałe i konsekwentne stosowanie księgi znaku, będziemy mogli wpływać na popularność i zapamiętywalność marki Prezentmarzeń, co znacząco przekładać się będzie na budowanie świadomości marki.
Lookbook Prezentmarzeń
Onboarding oznacza działania, których celem jest wprowadzenie nowego pracownika w najważniejsze zagadnienia dotyczące charakteru i funkcjonowania organizacji, a co za tym idzie – pomoc w lepszym zaaklimatyzowaniu się w firmie. Jednym z narzędzi pomocnych w tym procesie jest stworzony Lookbook Prezentmarzeń. Ten skatalogowany zbiór zdjęć zawiera wizualizacje m.in.: boxów prezentowych, kart podarunkowych, voucherów, opakowań oraz sposobów pakowania poszczególnych materiałów w Prezentmarzeń. Znajdziemy tu też materiały występujące na naszych punktach sprzedażowych. To spore ułatwienie dla każdego nowego pracownika. Nasi obecni pracownicy też na pewno skorzystają z lookbooka i będą mogli usystematyzować posiadaną wiedzę.
Marzymiś SPA
W ubiegłych latach przyświecała nam myśl stworzenia bohatera marki, który będzie jednoznacznie kojarzył się z jedną z naszych firm – Prezentmarzeń. Po intensywnej burzy mózgów narodził się projekt Marzymiś. Nasz brand hero jest przewodnikiem, doradcą po świecie marzeń i prezentów, które niemal każdy chciałby sprawić sobie lub komuś bliskiemu. Pierwszy Marzymiś superbohater został bardzo ciepło przyjęty przez naszych klientów oraz pracowników. Ten pozytywny odbiór zmotywował nas do powiększania serii o misia lotnika reprezentującego prezenty realizowane w powietrzu tj. skok ze spadochronem, lot motolotnią i wiele innych. W ubiegłym rok powstał zaś Marzymiś SPA – patron atrakcji spod znaku relaksu i wypoczynku.
Powyższe działania to tylko wierzchołek góry lodowej, z którą mieliśmy do czynienia w minionym roku.
Commentaires